.

16. jaan 2015

"Õppeprotsessi juhtimine digiajastul" veebiseminar


Kuhu olete arendusega tänaseks jõudnud? Milliseid tegevused on sinna viinud (kui palju need on plaanitust erinenud)?

Esialgselt idee teostamiseks planeeritud tegevuste ajakava ja teostusvõimalused on praeguseks momendiks jäänud natukene tagasihoidlikumaks kui algselt sai planeeritud. Alati on lihtsam öelda kui võibolla tegelikkuses teostada (eriti veel kui idee mõtlevad välja ühed ja teostavad teised inimesed). Idee "Digitaalne õpitulemuste kokkuvõte" on jõudnud etappi, kus on lahendatud osaliselt planeeritud tegevused, kuid esialgselt kujutletud täielik visioon, kus lahendus toimiks algusest lõpuni väga kiirelt ja lihtsalt, siis seda veel saavutatud ei ole.

Mis on läinud hästi? Milliste raskustega olete kokku puutunud?

Raskused on tekkinud pigem tehnilise külje poolt vaadates, kus välja mõeldud idee rakendamiseks on vaja natukene rohkemat kui Exeli tabeli võimaldab.

Kuidas toimus nt õpetajate, teiste kolleegide ja õpilaste kaasamine?

Otseselt digitaalsete õpitulemuste kokkuvõtte vormi täitmist õpetajatele veel tutvustatud ei ole, sest idee on alles teostamisjärgus ja vajab veel täpsemat läbi mõtlemist.  

Mida olete ise ja mida on teie kool arendusprotsessi käigus õppinud?

Arendusprotsessi käigus ilmnesid probleemid,  mille peale ideede välja mõtlejad alguses kohe ei tulnud.  Samuti on projektigrupi liikmed õppinud kasutama erinevaid töövahendeid (mindomo vms) ning suutnud ühiselt leida probleemsetele, arengut takistanud, olukordadele alternatiivseid, kuid sama tõhusaid, lahendusi. 


Kas 27. veebruariks (lõpuseminariks) olete planeeritud eesmärgini jõudnud? Mida on veel vaja teha projekti valmimiseks ja mis teid selles kõige enam toetaks? Mida te ise saate teha? Kelle abi vajaksite?

Arvame, et oleme planeeritud tegevuseni jõudnud. Kas just arendusportsess on kulgenud plaanipäraselt, kuid oodatav tulemus on 27. veebruari lõpuseminariks saavutatud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.