.

3. veebr 2015

02.02.2015

Viisime läbi "õppeprotsessi juhtimine digiajastul" töögrupiga läbi arutelu projekti hetkeolukorrast. 
Algselt planeeritud tegevusena teise õppeveerandi tulemuste "digitaalne õpitulemuste kokkuvõte" on jäänud ootama kolmanda veerandi algust. 
Paralleelselt algselt teostama hakatud digiprojektile viiakse koolis läbi ka ideed nr 14- võrreldavad rahuloluküsitlused töötajatele, õpilastele ja lastevanematele. Lapsevanemad vastasid küsimustikule 2014. aasta sügisel. Praegu on küsimustik avatud õpetajatele ja õpilastele. Tulemusena valmivad erinevate sihtrühmade samade valdkondade küsimuste vastuste võrdlused, mida saab aluseks võtta hetkeolukorra hindamisel. Ka need tulemused on kokku võetud ja analüüsitud 27. veebruari lõpuseminariks. 

1 kommentaar:

  1. Margus Pedaste:
    Väga hea on, et olete saanud kogemuse, et kõik ei lähe planeeritult. See on omaette väärtusega. Samuti on väga hea, et olete hakanud kasutama uusi digivahendeid. Neid saab kasutada erinevates projektides. Hästi olete kirjeldanud tegevusi, aga rohkem võiks avada ka seda, milline on teie hinnang nendele, mida õppisite, mida läbi proovisite ja mis töötas/ei töötanud. Sellest võiks teistel lugejatel ka palju kasu olla. Ehk siis ma suunaks teid rohkem oma kogemust reflektreerima (lisaks kirjeldamisele, analüüs, hinnangu andmine, teiste tegevusteede läbikaalumine).
    Veel tahaks väga näha rohkem sisu kohta - mida see digitaalne õpitulemuste kokkuvõte teie jaoks tähendab? Millised on ideed, mis said läbi kaalutud ja mis põhjustel kõrvale jäetud või edasi arendatud. Taaskord oleks sellisest lähenemisest abi teistele, et mitta päris sama teed läbi käia, vaid ise juba tõhusamalt tegutseda.
    27. veebruar on kohe-kohe ja usun, et seal saate juba teistele põnevalt sisust rääkida ja midagi atraktiivset ka näidata.
    Edu!

    VastaKustuta

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.